Cand gasiti un produs pe care doriti sa il achizitionati, faceti click pe butonul Adauga in cos. Dupa adaugarea unui produs in cos, in partea dreapta a site-ului va aparea o bara verticala cu sumarul cosului si doua butoane: Vezi cosul si Finalizeaza comanda.
Butonul Vezi cosul va redirectioneaza catre o pagina in care puteti vizualiza si edita continutul cosului de cumparaturi. Aici puteti vedea ce produse ati adaugat in cos, puteti modifica cantitatile comandate sau puteti sterge produse din cos.
Butonul Finalizeaza comanda va directioneaza catre pagina de finalizare a comenzii, unde puteti introduce toate detaliile de facturare si livrare, puteti selecta metoda de plata si puteti plasa comanda.
Nu este necesar sa creati un cont pentru a plasa comenzi pe site-ul nostru. Atunci cand accesati pagina Finalizare comanda, veti putea completa toate informatiile necesare pentru a plasa o comanda fara cont (date personale, adresa de facturare si livrare etc.). În cazul in care nu ati creat deja un cont, dar ati dori sa aveti unul, va rugam sa bifati casuta din dreptul intrebarii „Creezi un cont?”. Astfel, odata cu finalizarea comenzii, veti crea si un cont pe care il veti putea folosi pentru comenzi viitoare. Va recomandam sa va creati un cont, deoarece acesta va ofera acces la functionalitati suplimentare, precum vizualizarea istoricului comenzilor sau lista de produse favorite.
În cazul in care aveti deja cont, accesati link-ul „Click aici pentru autentificare” de la inceputul paginii de finalizare a comenzii.
Dupa ce datele de livrare si de facturare au fost complétate, selectati metoda de plata, bifati ca sunteti de acord cu termenii si condițiile site-ului și cu politica de confidențialitate și faceti click pe butonul Plaseaza comanda.
În cazul în care ati selectat plata cu card bancar, veti fi redirectionat catre pagina de plata Viva Wallet, unde va trebui sa completati datele cardului si sa urmati toti pasii pana la finalizarea si confirmarea platii.
Dupa plasarea comenzii, veti primi un e-mail prin care vi se va confirma ca ati plasat comanda. E-mailul va cuprinde si sumarul comenzii – produsele si cantitatile comandate, precum si valoarea comenzii. Acest e-mail reprezinta o confirmare a faptului ca am primit comanda dumneavoastra, dar nu reprezinta o acceptare automata a comenzii. Cu toate ca facem eforturi constante pentru actualizarea constanta a informatiilor despre produse si stocuri, este posibil ca unele produse sa nu fie in stoc sau sa fie disponibile in alte variante sau cu alte caracteristici fata de cele prezentate pe site. Dupa primirea comenzii dumneavoastra, o vom verifica, iar in cazul in care nu putem livra anumite produse, va vom contacta si va vom oferi posibilitatea de a le elimina din comanda sau de a le inlocui.