Aveți dreptul de a vă retrage din Contract în termen de 14 de zile de la intrarea în posesia produselor, fără a furniza un motiv. Termenul de 14 de zile începe să curgă de la data la care dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră intrați/ intră în posesia fizică a produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, este necesar să completați formularul de retragere pus la dispoziție pe site-ul nostru sau să dați o declarație neechivocă prin care vă exprimați decizia de retragere din contract și să trimiteți formularul de retragere sau declarația până la expirarea termenului de retragere la adresa: Strada Subcetate, nr. 63, cod poștal 012815, Sector 1, Bucuresti ROMANIA sau prin e-mail la adresa customer.serv@cadorhome.ro.

Ca efect al retragerii, vă vom rambursa orice suma primită de la dumneavoastră pentru produsele respective, inclusiv costurile de livrare, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cea standard oferit de noi. Pentru a nu depăşi termenul limită pentru retragere, este suficient să ne trimiteţi notificarea privind exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere înainte de expirarea termenului de retragere. Vă vom rambursa sumele utilizând aceeaşi metodă de plată pe care aţi utilizat-o la plasarea comenzii. În cazul plăților efectuate cash la livrare, rambursarea se va face în contul bancar transmis de dumneavoastră, cu excepția cazului în care vă expirmați acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. Rambursarea se va efectua fără întârzieri nejustificate, în termen de maximum 14 zile de la data la care ne-ați înștiințat că doriți să vă exercitați dreptul de retragere. Fără a aduce atingere celor de mai sus, putem amâna rambursarea până la primirea produselor returnate sau până când veţi furniza dovezi că aţi trimis înapoi produsele. Sunteți răspunzător pentru daunele provocate de dumneavoastră sau de terțe părți produselor, până la verificarea acestora de noi și vă veţi asuma costurile şi riscurile legate de returnarea produselor.

Următoarele categorii de produse nu pot fi returnate:

  • Produse personalizate sau care au fost realizate la comandă sau după specificațiile dumneavoastră;
  • Produse care se deteriorează sau expiră rapid;
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și pe care le-ați desigilat.

Pentru a returna produsele, vă rugăm să le predați personal sau să le trimiteți prin orice modalitate preferată de dumneavoastră la adresa Strada Subcetate, nr. 63, cod poștal 012815, Sector 1 sau la orice magazin Cador home, împreună cu factura de vânzare, înainte de expirarea termenului de 14 zile calendaristice. Dacă aduceți personal produsele la adresa de mai sus sau la unul dintre magazinele Cador home, nu veți suporta niciun cost. În cazul în care alegeți o altă metodă de trimitere, veți suporta costul returnării.

Dreptul de retragere se aplică doar în cazul produselor pe care le returnați în aceeași stare în care le-ați primit. În cazul în care nu returnați produsele în aceeași stare în care le-ați primit, le returnați deteriorate sau dacă acestea prezintă semne de folosire după desigilare, nu vă vom rambursa sumele aferente acestora. Prin urmare, vă rugăm să aveți grijă de produse pe perioada în care acestea se află în posesia dumneavoastră și să le returnați în ambalajele originale, împreună cu toate accesoriile și documentele cu care le-ați primit.